18 Aralık 2021 Cumartesi

Yılbaşı Süsü Fikirleri 2021


Uzun zamandır uğramadığım bu bloga ne yazsam, diye düşündüm ve farklı markaların sitelerinden seçtiğim yılbaşı süsü fikirleri hakkında yazmaya karar verdim.
Programıma English Home sitesinden seçtiğim parçalarla başlamak istiyorum. 








Yılbaşı dekorasyonu için kullanılan renkler genellikle kırmızı, yeşil, altın ve gümüş rengi ile beyazdır. Fakat ortamın renklerine birbirlerine uygun olmak şartıyla başka renkler de kullanabilirsiniz. Geleneksel yılbaşı dekorasyonu renklerini seçmek bir zorunluluk değil tabii ki. Esas olan günün anlam ve önemini, ruhunu yansıtan bir hava yaratmaktır.















Evde yılbaşı ortamı hazırlarken yılbaşı süsleri ve çeşitli aksesuarlarla, servis malzemeleriyle neşeli, canlı, ışıltılı bir ortam için çalışmalısınız. Ama abartıya kaçmamaya dikkat etmelisiniz. Çok fazla aksesuar özenerek seçtiğiniz veya hazırladığınız parçaların görünmez olmasına yol açabilir. Çok kalabalık bir masa, oturanların rahatça yeyip içmelerini engelleyebilir.

Sırada Tchibo sayfalarından seçtiğim parçalar var. İlk olarak Led'li şişe mantarı gelecek, sonra da diğerleri. Mantar hoşuma gitti, bununla boş bir şişeyi parıltılı bir süs eşyasına dönüştürebilirsiniz.











Beymen sitesinden seçtiğim dekoratif yılbaşı aksesuarları geliyor şimdi, başka bir yerlere daha bakacak halim kalmadı, görsel seç, kaydet, boyutlarını ayarla, webe uyarla, isim ver falan derken yoruldum, sıkıldım. Onları da ekleyip yazıyı yayınladım mı derin bir "oh!" çekicem. Ziyaretiniz için teşekkür ederim.











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder