6 Aralık 2021 Pazartesi

Yılbaşı Gecesi İçin 5 Güzel Elbise (Revolve 2021)

 


Revolve sitesinin sayfalarını karıştırdım ve uzun süredir yüz vermediğim, kimsesiz, sahipsiz bıraktığım bloguma seçmece yılbaşı gecesi elbisesi modelleriyle renk getirmeye karar verdim, kendimi tebrik ediyorum.

Programıma hafif krep kumaştan üretilmiş bir halter yakalı kırmızı mini abiye ile başlıyorum.


Onun ardından siyah - gümüş rengi karışımı, sırtı gizli fermuar kapamalı, tamamen astarlı, pırıltılı bir püsküllü mini abiye takdim ediciim. 




Sıradaki karamel rengi gece elbisesi pileli saten kumaştan dikilmiş, kısmen astarlı ve yandan gizli fermuar kapamalı.






Programıma ince askılı, yan taraftan gizli fermuar kapamalı, tamamen astarlı bir leopar desenli siyah elbise ile devam ediyorum. 



Son olarak uzun kollu, gömlek yakalı, payetli, önden düğmeli bir bakır rengi mini abiye geliyor.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder