14 Aralık 2017 Perşembe

La Ciociara / Two Women (1960)





Dilimize İki Kadın veya Kızım Ve Ben isimleriyle çevrilmiş olan La Ciociara / Two Women (1960) ödüllü bir Sophia Loren filmi. Ben Binkelam için bu film hakkında bir yazı yazmaya başlıycam az sonra, blogun fragmanlar kısmına da koyayım dedim. Filmi çok merak ettim, bulup izlemek istiyorum. Başrollerinde Sophia Loren'le Eleonora Brown'ın oynadığı bir İkinci Dünya Savaşı filmi bu. Jean Paul Belmondo da oynuyor filmde. Yönetmen koltuğunda ise Vittorio de Sica oturuyor.









Filmin konusu kısaca şöyle: Dul bir genç kadın olan Cesira, 1943'de Roma'nın bombalanması üzerine ergen kızı Rosetta'yı yanına alıp köyüne gitmeye ve savaşın bitmesini orada beklemeye karar verir. Ama anne - kız köye gidiş yolunda, köyde ve geri dönüş yolculuğu sırasında çok acı olaylar yaşayacaklardır.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder