26 Ekim 2017 Perşembe

Markalardan Erkek Çocuk Ceket Ve Palto Modelleri





Ne zamandır çocuk giyim konulu bir moda yazısı yazmamışım, artık yazayım bir tane, de mi? Markalardan erkek çocuk ceket ve palto modelleri seçtim ziyaretçilerimiz için, umarım makbule geçer. Arada erkek çocuk yelek modelleri de yer alacak. Mango erkek çocuk koleksiyonuyla başlıyorum gösteriye. İlk olarak koton kumaştan dikilmiş karamel rengi, kapüşonlu bir su geçirmez mont geliyor. Onu gri tonlarında kapüşonlu, kapitoneli bir mont takip edecek.







Şöyle neşeli, çarpıcı bir renk gelsin şimdi de. Fermuar kapamalı, hav ve tüy dolgulu, kapitoneli turuncu bir mont mesela.








Aşağıda Mango'dan seçtiğim diğer modelleri görüyorsunuz. Onlarrın ardından Zara'dan seçtiklerime başlıycam.




























Zara'dan ilk olarak suni kürkten kapüşonlu, kırmızı renkli erkek çocuk parka takdim ediciim.








Sonra da çift taraflı bir kamuflaj desenli şişme mont.














Şimdi Zara'dan 2 tane erkek çocuk bomber ceket modeli gelecek. Biri siyah suni deriden yapılmış ve astarı da suni kürkten, diğeri ön kısmı ve kolları yamalı haki renk bir ceket.

















Zara 2017 - 2018 kış erkek çocuk koleksiyonundan seçtiğim diğer modeller de şunlar:
















































































Koton erkek çocuk kategorisinde de güzel parçalar gördüm.  



































 Şimdi de Panço Çocuk Ve Bebek Giyim mağazalarında bulabileceğiniz modeller geliyor. Açılışı biri borgo, digeri gri renkli 2 adet erkek çocuk çoban kaban modeliyle yapıyorum.












Yaka ve kol kenarlarına kontrast renkli şerit geçirilmiş 2 kaban geliyor şimdi de. Sayfada ürün açıklaması görmedim, fotoğraftan anladığıma göre düğme ve fermuar kapamalı bunlar.













Dolce Gabbana 2017 - 18 kış erkek çocuk koleksiyonuna da göz attım. Markanın tasarımları her zamanki gibi: Klas, pahalı ve orijinal. 






























































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder