20 Mart 2017 Pazartesi

Şişen Ayak Parmağı İle Konuşmalar


 (Evde)

- Nasıl çarptın oraya yaa, Allaaşkına, nasıl çarptın? Gözümden yaş geldi acıdan, öyle de çarpılır mı?




















- Canım yaa, şiştin mi sen? Yan tarafın bolca kızarıp biraz da morardı mı senin? Kıyamam.

- Ney? Neden topallıyorum şimdi ben bir parçacık? O kadar mı çarptındı? Aşk olsun, insan, parmak demek istiyorum yani, biraz dikkatli olur!


(Dışarıya çıkacakken)

- Bak, normal spor ayakkabı da giyebileceğim halde vapur gibi Scooter'ın içine sokucam seni, lütfen güzelce sığ oraya.


- Acımasana yahu! Öteki ayağımdan botun içinde bir sürü yer kaldı, bi sen sığışamıyorsun, bu ne şımarıklık!

- Acıma diyorum bak! Tiryakiyim ben yahu, sigaram bitmek üzere, çıkıp almamız lazım.

- Botun tam orasına değmeseydin iyiydi. Neyse, lütfettin içine girdin ya, yine de sağ ol.

(Dışarıda)

- Öff, acıma diyorum! Bak, artistlik yapma dedim kendime, abartma dedim, kahramanca normal yürüyeyim dedim ama olmuyor, ne yapsam azıcık aksıyorum. Hep senin yüzünden. Hiç değilse sızlamama nezaketini gösterebilirsin.

- Ne verdi o kadın çocuğuna? Simit mi? 2 lokma da bize verse keşke. Sen de aç mısın? Keşke çıkmadan bir şeyler yeseydik.

- Neyse, yağmur dinmiş. Kapüşonlu bir şey giymeyi de unuttum senin derdine düşmekten bak, yağsa ıslanacaktık.

- Biraz daha mı şiştin sen botun içinde? Durup durup ayağımı sallayarak seni düzeltmeye, daha ferah bir yere yerleştirmeye çalışmaktan sıkıldım. Yapmayayım diyorum ama sana bir şey yok tabii, yanan benim canım.

- Benim buraya bunun yarısı kadar zamanda gelmem gerekirdi. Hızlı yürüyemiyorum ki, mıy mıy mıy gidiyorum. Şişmiş olmasaydın halbuki...pis sakar!

- Aha, bir süredir devamlı gittiğim dükkandaki adam "Abla eve bırakıvereyim mi sizi?" dedi. O kadar mı aksıyorum yahu? Adam da haklı tabii, dükkana girince ilk iş tezgahın kenarına tutunup, ayağımı havaya kaldırıp birtakım tuhaf hareketler yaptım. Yüzümde de bir sıkıntı ifadesi. Nezaket göstermek zorunda kaldı.

- Az kaldı, biraz daha dayan. Biraz daha şişmediysen kafamı keserim, az önce daha az sızlıyordun.

- Meydana geldik bak, ev şurada. Ama sayende yarım saate anca varırız, o ayrı. Sen şişmeseydin ben bu yolu birbuçuk kere yapmıştım bu kadar zamanda.

- Geldik işte, zırlama.

(Eve girince)

- Oh, dünya varmış! Ben daha iyiyim, senden n'aber?

2 yorum:

  1. Ay çok güzeldi sohbetiniz Allah bozmasin :) birde cabucak gecer insallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçti çok şükür, ama epey sürdükten sonra geçti şerefsiz. Afedersiniz...ama insanın böyle ufak bir şeyden beklemeyeceği kadar sıkıntı olduydu yani. Teşekkür ederim.

      Sil