20 Mart 2017 Pazartesi

Beyaz Elbise Sezonuna Ne Kaldı Şurada Rica Ederim?





De mi? Gerçi, ne zaman canınız isterse o zaman beyaz elbise giyersiniz ama racon gereği bu renk elbiseler biraz bahar, çoğunlukla da yaz sezonuna aittir. Anthropologie sitesindeki beyaz elbiseleri ki bir kısmı krem rengi bunların aslında ama neyse, görünce, yeni sezon beyaz elbise modelleri tadında bir yazı yazasım geldi. Başlığı beyaz ve krem rengi elbise modelleri gibi bir şey mi yapsaydım acaba? Yok, kalsın öyle. Açılışı eşit boyutlarda baklava şekilleriyle bölünmüş grafik desenli, kısa kollu, etekleri hareketli bir beyaz dantel elbise ile yapıyorum, yaptım. İkinci olarak keten ve pamuklu kumaştan yapılmış katmanlı, fildişi rengi, etek uçlarıı saçaklı bir model takdim ediciim.









Anthropologie'de little white dresses, yani küçük beyaz elbiseler kategorisi altında sergilenen bu elbiseler Anthropogie'nin gelinlikler, nedime elbiseleri, abiyeler, gelin aksesuarları gibi ürünlerin pazarlandığı markası olan  BHLDN için tasarlanmış özel bir koleksiyondan aslında.  Bu koleksiyonda günlük elbiseler de var,  kokteyl elbisesi / abiye tarzında olanlar da.







Yazdığı konuların içine konuyla ilgisiz detaylar katmakta hiç zorlanmayan biri olarak siz sayın ziyaretçilerimizle şu derdimi de paylaşmak isterim ki yukarıya fotoğrafını ekleyeceğim elbiselerin sekmelerini açmışım tek tek, baktıkça gözüm dönüyor. Hemen birini daha ekleyeyim de bir tane daha eksilsin.







Bir tane daha eksildi evet ama onun yerine 3 - 4 yeni sekme açtığım için durum daha bile kötü hale geldi. Seçme yapmakta zorluk çekiyorum. Bazılarının rengi alakasız, beyaz elbise kategorisi hesapta ama arada mint rengi elbise bile var, bir de hepsi güzel görünmüyor gözüme. Benim beğenmediğimi ziyaretçi beğenebilir gerçi ama boyutlandırmayla falan da uğraşıyorum, hepsini indirmeye niyetim yok.
















Üstteki fildişi rengi kokteyl elbisesi çok zarif göründü bana. Aşağıdaki de sırtı pencereli elbise modellerini sevenlere hitap edebilir. 









Sırada dantelden sarmaşık desenleriyle klasik, çıplak omuz detayıyla modern bir havası olan güzel bir kısa elbise var:









Yazıdan koptuğum 1 saat falan olmuştur bu arada. Kelimelik oynadım, Facebook sayfama fotoğrad hazırladım, aynı fotoyu Instagram'a da koydum, kalktım kahve aldım falan; zaman geçiverdi. Birkaç fotoğraf daha ekleyip yayınlayayım artık, saat 01 olmuş. Ziyaretiniz için teşekkür ederim, yine buyurun.




































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder