19 Eylül 2016 Pazartesi

Nurten İle Ersin Maşukiye'de






Nurten ile Ersin 2016 Kurban Bayramı sırasında baş başa güzel zamanlar geçirmeyi hayal etmiş, bunun için bir Maşukiye gezisi yapmaya karar vermişlerdi.
































































Bana böyle güzel fotoğraflar çekmeye devam ederlerse ben de onlar hakkında bir seri hazırlamaya karar vericem bu gidişle.













Nurten ile Ersin Maşukiye'de, Nurten ile Ersin Sapanca'da, markette, çiftlikte, orada, burada, şurada. Olmuşken çocukken çok okuduğumda Ayşegül çocuk kitapları serisi gibi bir şey olsun diyorum.















Delikanlı çağında 2 oğulları olan (Allah bağışlasın) çiftin gittikleri yer Maşukiye Cansu Alabalık Tesisleri idi.



















Sapanca - Maşukiye yolu üstünde bulunan 150 masalı tesiste yürüyüş yapmak, atla gezmek, bisiklete binmek, yapay gölde balık tutmak gibi aktiviteler yapılabiliyordu. Çiftimiz de düşman çatlatırcasına her yer basmanın, her şeye bakmanın, yapabilecekleri her şeyi yapmanın peşindeydiler sanırım.


























Bu arada dostlarını da çatlatıyorlardı ama, ben dostları kategorisine girmiyorum gerçi fakat Ersin Bey'in Gebze Cuma Pazarından mesai arkadaşıyım, eşiyle tanıştım ve oğullarını da defalarca gördüm; iyi kötü bir tanışıklık var yani, beni niye çatlatıyorsun, de mi? 





Gerçi nankörlüğün lüzumu yok, bu yaz ben de iyi gezdim. Yine de gitmediği güzel yerlerin fotoğraflarını görünce şöyle bir iç geçiriyor insan. 



















Ersin ile Nurten Maşukiye'de kahvaltı yapmayı da ihmal etmemişlerdi tabii. Burası güzel bir köy kahvaltısı yapabileceğiniz, tavada veya kiremitte alabalık ve başka bir sürü şeyler yiyebileceğiniz bir yerdi.  Kiremitte köfte, tavuk, kavurma ve sucuk, ızgara çeşitleri, kaşarlı mantar ve kızarmış köy peyniri de menüde yer alan seçenekler arasındaydı. 














Yılın her mevsiminde hizmet veren Maşukiye Cansu Tesisleri ziyaretçilerine standart veya suit odalarda konaklama imkanı da veriyordu. Bir de bungalov evler alternatifi vardır. Burada çift olarak kalacaksanız evli olmanız gerekiyor, onu da belirteyim. 





Ersin ile Nurten için bu sorun değildi, kendileri gayet evli insanlardı, ne kadar zamandır bilmiyorum ama...büyük oğulları 17 - 18 olsa, 20 yıla yakındır herhalde. 
























Çocuklu ailelerin keyifle zaman geçirebileceği bir yer burası, aklınızda olsun. Küçükler özgürce koşup zıplayabillir, yuvarlanabilir, oynayabilir, kümes hayvanları görebilirler. Ata da binebilirler gördüğünüz gibi.



















Görselliğine kimsenin laf etmediği tesis hakkında olumlu ve olumsuz yorumlar gördüm, gitmeyi düşünürseniz siz de bir göz atarsınız tabii. Böyle durumlarda memnuniyet beklentilere, alışkanlıklara, vaat edilenlerle yapılanlar arasındaki tutarlığa, kişinin titizlik derecesine göre değişir. Doğayla baş başa kalmak isteyenlere hitap edecek bir yere benziyor sonuçta, Nurten - Ersin çifti de memnun kalmışlar. 





Satırlarıma son vermek üzereyim bu arada ama daha ekleyecek fotoğraflarım var. Ziyaretiniz için teşekkürler.





 

















































Bunlar Da İlginizi Çekebilir:

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder