18 Eylül 2016 Pazar

Hanifi Bölüf Yapmaz!


Ne zamandır bekliyordu bu Hanifi bölüf yapmaz şeklindeki duvar yazısı, bugün bir işe yarasın artık. Hanifi bu imlayla makale yazarlığı da yapamaz bu arada, müşteri bulur da zor bulur yani; yazarı test etmeyen, sitesine eklenen yazılara bakmayan, imla bilgisi kendisininkinden üstün olmayan birini bulması lazım.




















Normalde, işi alabilmek için, kendisinden bu cümleyi yazmasının istendiğini varsayalım; Hanifi blöf yapmaz diye yazması gerekirdi. Olabilir; eğitim görmemiştir, görmüştür de öğretileni anlamamış - dinlememiştir, şudur budur ama böyle bir şey  benim radarımdan kaçmazdı - kaçmamalıydı - kaçmadı.

Hanifi bölüf yapmaz tamam da, hangi konuda, ne için, kime karşı yapmaz onu bilemiyorum tabii. Kendisi hakkındaki tek bilgim erkek olduğu, bir de yazı Gebze merkezde olduğuna göre buralarda yaşıyor olabilir; ondan ötesi Sarı Çizmeli Mehmet Ağa. Belli ki birine veya birilerine kızmış, kendince tehdit ediyor. 20 yaşından büyük olmasını pek beklemiyorum nedense ama yanılıyor da olabilirim. Tehdit biraz çocukça gibi.

Kimin gözünü, ne için korkutuyorsa kendisine veya başkasına sıkıntı verecek bir şey yapmasa bari. İçimde böyle belli belirsiz, baya genç biri olduğu ve biraz da başıboş olabileceğiyle ilgili bir his var, arkadaş çevresi de pek hoş insanlardan oluşmuyor olabilir.

Şimdi yani, insan, "Ben blöf yapmam" diyorsa muhatabına, o muhatap hakkında pek de hayırlı olmayacak bir şeyi yapacağının haberini veriyordur. Ama belki de Hanifi iyi biridir, karşısındaki kötü; yaptığı kötü bir şeyle çocuğu çileden çıkarmış ve...ya da Hanifi onun yaptığı fena bir şeyi ihbar edeceğini...ya da belki birine "Seni şişleyeceğimi söyledim ya, emin ol şaka yapmıyorum." demek istiyor. Bir kıza "Seninle değil X kişiyle evleneceğimi söyledim ya, o blöf değildi, hafta sonu nişanımız var" mesajı veriyor da olabilir mi? Bilmem ki...

Hanifi neredesin; şu esrarı bir aydınlatsaydın iyiydi, ihtimaller içinde kaybolmuş durumdayım. ='(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder