6 Eylül 2016 Salı

Unutma Beni, Unutama Beni / Bodrum Masalı Ve Esmeray







Bodrum Masalı dizisinin ilk bölümünden gelecek şimdi Unutma Beni, Unutama Beni isimli parça. Benim çocukluğumun, ilk gençliğimin şarkılarından biridir bu ve hafızamda her zaman Esmeray ile özdeşleşmiştir. Ama bu söylenişini de sevdim. Can Gox söylemiş dizi için. Ayrıca başka türlü bir söylemişliği de var, YouTube'da dinledim ama dizi için söylediği şekil çok daha güzel. İnternette bakınırken gördüm ki benimle aynı fikirde olan başkaları da var. 











Esmeray'dan Unutama Beni gelecek şimdi de.Ne güzel şarkıdır bu, her zaman güzel olan şarkılardandır, her zaman birilerinin sevdiği. İçinde düşmanlık, kin olmayan bir beddua gibidir ama "Allah belanı versin" desen Unutma Beni - Unutama Beni'nin etkisini yapmaz. Kafan kırılsın, kolun çıksın istemiyorum, işten atılmanı istemiyorum veya da zatürree olmanı; bir tek bunu istiyorum; beni unutma. Çünkü en çok bu yorar seni ve beni de bu hafifletir biraz olsun...daha neler bulunur, de mi, şarkılar insana bin bir şey düşündürebilecek güçtedirler.



"Ben nasıl ki unutmadım, sen de unutma beni"; kim bilir ne kadar çok insanın ortak dileğidir, değil mi?  Bu sözlerin muhatabının çekebileceği en büyük cezanın unutamamak olduğu düşünülür veya insanın içindeki sızı, unutulmadığı taktirde biraz azalacaktır. Ya da başka bir şeyler, ne bileyim, herkesin hikayesi farklı, duygusu farklı. Terk eden sevgili yüzünden sancı çekenler unutulmadıklarına inanmayı çok isterler mesela. Zaman geçtikçe çoğunlukla değişir bu durum ama başlangıçta çok yoğundur. Unutulmamış olmak bir nevi değerli olmak, iz bırakabilmiş olmaktır. Bazen insan çok, çok umursar bunu, sonra zaman geçer, bir zamanlar neden o kadar çok umursadığına hayret eder. Hayat işte...









Esmeray - Unutama Beni Şarkı Sözü





Boğazında düğümlenen hıçkırık olayım

Unutma beni, unutama beni

Gözünden damlayamayan gözyaşın olayım

Unutma beni, unutama beni



Gölgen gibi adım adım

Her solukta benim adım

Ben nasıl ki unutmadım

Sen de unutma beni, unutama beni



Bitmek bilmez kapkaranlık geceler boyunca

Unutma beni, unutama beni

Ayrılığın acısını kalbinde duyunca

Unutma beni, unutama beni



Gölgen gibi adım adım

Her solukta benim adım

Ben nasıl ki unutmadım

Sen de unutma beni, unutama beni


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder