24 Ağustos 2016 Çarşamba

Ted Baker 2016 Blazer Ve Takım Elbise Modelleri







Çok olmuş bu bloga yazmayalı, hemen telafi etmeye başlayalım. Ted Baker 2016 blazer, yelek ve takım elbise modellerinden oluşan bir gösteri hazırladım erkek ziyaretçilerimiz için. Açılışı yün kumaştan yapılmış, sırt kısmı nokta desenli klasik ve şık bir siyah yelek ile yapıyorum. 









Gördüğünüz pantolon ve yelek 3 parçalı bir siyah takım elbise modelinin parçaları aslında. Bu takım puantiyeli siyah gömlek, mavili kahverengili kravat ve bence alakasız duran bir yaka mendiliyle (Bence kravatla uyumlu bir mendil daha iyi olurdu, kravatın mavisinden düz mavi mesela.) ve gri ayakkabılarla tamamlanmış. Komple görünüm aşağıdaki gibi ve ince düşünülmüş (Veya tesadüf etmiş) uyumlar var, mesela kravatta da, ayakkabıda da mavi olması gibi. Ama ben mendili beğenmedim, bana ne.










Bu kadife blazer kombini için kullanılan blazer koyu mavi gibi duruyor ama sitede teal mavisi olduğu yazıyor, koyu yeşilimsi mavi gibi bir renk yani. Kombine gelince, yukarıya taktığı tüyümsü şey de lüzumsuz kalabalık yapıyor bence. Mendilin kırmızıları olmasa da olurdu. Renk uyumu gözetmek pek moda değil sanırım ama ben her zaman severim. Koyu mavi pantolon, kahverengi kemer ve tabanı mavi detaylı kahverengi ayakkabılar güzel olmuş. 


















Bu kareli kahverengi blazer kombini, yaka mendiliyle o sarı tüy bir yana, çok hoş olmuş bence.














Bu kareli mavi blazer açık mavi gömlek, lacivert pantolon, kahverengi ayakkabı ve çantayla tamamlanmış; güzel de olmuş. 


















Satırlarıma burada son vermeyi düşünüyorum. Fakat aşağıya doğru devam ederek Ted Baker'den başka 2016 takım elbise modelleri, blazer ceket ve yelekler görebilir; kombin fikirleri alabilirsiniz. Ziyaretiniz için teşekkürler. 












































































































Erkek kombinleri için tıklayın









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder