26 Temmuz 2016 Salı

Pazarda Çiçek Tezgahı


Böylece aynı Youtube sayfamıza aynı anda 2 video ekleyemeyeceğimizi de öğrenmiş olduk galiba. Binkelam'ın YouTube sayfasını 2 sekme halinde açtım, birine pazarda çiçek tezgahı, birine de pazarda çiçekler diye birer video yüklemeyi denedim ama biri hep sorun çıkardı. Olsun; dedim, bende sayfa mı yok, başka bir sayfamdan yüklemeye başladım diğerini, oluyor şimdi. Böylelikle bu yazıyı da aradan çıkarmış olalım, 2 gündür aklımdaydı.



Görüntüler Mutlukent Pazarı görüntüleri, Cumartesi günleri kurulan bir pazardır bu, Gebze'den otobüsle 10 dakikada falan gidilen bir siteler bölgesi. Orada yıllardır küçük bir takı tezgahı açıyorum, bu çiçek tezgahı da çok yakınımda.


Güzel oluyor, başını sağa çeviriyorsun renk renk çiçekler, yapraklar, saksılardan, kasalardan taşan, sepetlerden sarkan bitkiler.





Annem aklıma geliyor bazen; çiçekleri çok seven, sevip okşayan, onlarla konuşan insanlardandı. Yaşasaydı da şurada otursaydı diye düşünüyor insan, ne hoşuna giderdi. Epeycesinin de ismini bilirdi herhalde, ben bilmem. Çiçeklerine sinir olurdum bazen ama tam olarak çiçeklerine değil aslında; standart bir apartman dairesinin salonunda bir sürü çiçek olmasına. Geniş bir salona yayılmış olsalar rahatsız olmazdım, bir mekanın bir sürü bir şeylerle dolu olmasını sevmiyorum ben.





Bu çiçek fotoğrafları yeni değil aslında, 1.5 yıllık falan galiba. Klasörlerden birinde görünce kullanayım dedim. Ama videolardaki görüntüler yeni, onları 2 gün önce çektim.








Nasıl ama, iç açıcı görüntüler, de mi? Şu çiçeklerden birinin ismini söyle deseniz valla söyleyemem, ama seyri zevkli oluyor. Sizin de hoşunuza gitmiştir umarım. Ziyaretiniz için teşekkürler.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder