17 Temmuz 2016 Pazar

BHLDN 2016 Abiye Modelleri





Romantik abiye denildi mi aklıma BHLDN gelir benim; markanın çok gösterişli olmayan ama yumuşak, zarif, akıcı görünümlü elbiseleri gelir. Bir de az önce bu konu için indirdiğim fotoğraflarla hazırladığım Instagram videosu geliyor, bir türlü yüklenmiyor, sinir oldum. Neyse, esas konu o değil...ama bu dördüncü deneme mi ne, yine olmazsa esas konu haline gelebilir. Yazının sonuna kadar videom da videom diye ağlarım, araya da fotoğraflar serpiştiririm. Bak valla olmadı ya, videon aktarılırken bir sorun oluştu lütfen tekrar dene diyor bana. Daha kaç defa deneyeyim? Sakin olayım, de mi, BHLDN 2016 abiye modelleri konusuna döneyim. Hem sakin olmasam ne yazar, yüklemiyor işte. Formatı mı yanlış dedim, ama değil. Yine de başka bir formata mı çevirsem? Höf! =(







Buradan sana teessüf ediyorum Instagram, o kadar şey yaptım sana, Binkelam için sayfa açtım, son zamanlarda içine ne güzel şeyler ekledim, senin yaptığına bak...ama anladım şimdi, fark etmemişim, videonda başkasına ait telif hakkı içeren şeyler olduğundan falan diyor, itiraz ettim, yayınladı. Bir kere daha yapmıştı bunu. Oysa markaların görselleri hep yayınlanır sağda solda, markayı belirtiyorum, müziği telif hakkı olmayanlar arasından seçiyorum; sorun olmaması lazım. Oh, şimdi rahatça yazıma dönebilirim. İşte BHLDN'nin 2016 nedime elbisesi modellerinden birkaç örnek. 2 parça abiye modellerini sevenlere hitap edecek parçalar da var. BHLDN'de romantik, uçuş uçuş uzun etekler ve onları tamamlayacak abiye bluz çeşitleri bulabilirsiniz.


































Düğünde nedime geleneği bizde pek yaygın değil ama bazı yabancı ülkelerde son derecede önemli. Nedim ve nedimeler (Nedimler damadın, nedimeler gelinin yakın arkadaşları) gelinle damada moral ve enerji veriyor, düğün hazırlıkları için yardımcı oluyor, düğün esnasında yanlarında oluyorlar. Varlıklarıyla düğüne renk ve enerji katıyorlar ayrıca. Arkadaşlar düğüne illa ki gelir de, bunlar genellikle bir örnek giyiniyorlar, nedimelerin ellerinde çiçek buketleri oluyor falan; böyle ayırt edici bir görünümleri oluyor. 



































BHLDN'nin 2016 abiye modelleri sizce de çok zarif görünmüyor mu? Bir sürü farklı model var; askılı, sırt dekolteli, 2 parça, V yaka, straplez vesaire, ayrıca renkler de yumuşak ve güzel. Fiziğinize uygun bir model, ten renginize uygun bir renk seçip ayakkabı, çanta, saç ve makyaj konusunda da özen gösterdiniz mi katıldığınız bir davette göz kamaştırmamanız için hiçbir sebep yok. 




































































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder