15 Mayıs 2016 Pazar

2016 İlkbahar Yaz Kapalı Elbise Modelleri


 




Sözlerime şunu söyleyerek başlamak istiyorum ki ben bu bloga tesettür elbise modelleri konulu daha çok yazı yazmayı bilirim, gayet de iyi beceririm ve bu ziyaretçi sayısını etkiler çünkü bu tarzda giyinen pek çok kadın var. Ne var ki model beğenmekte zorlanıyorum. 2016 ilkbahar yaz kapalı elbise modelleri diye bir yazı yazayım dedim işte, seçene kadar ömrüm çürüdü. Abiye alternatifleri daha çok sanırım fakat bir sürü güzel günlük elbise / ofis elbisesi falan yok öyle - bana göre yok yani. Bu işlere başladığımda bu kadar seçici değildim belki de, moda yazıları yazarken çok fazla fotoğraf, kombin falan görüyor insan ve göz zevki gelişiyor zaar. Neyse, iyi kötü bir şeyler toparladım yine. Üstte gördüğünüz elbise Kayra'dan bu arada. Aşağıdaki önden ve arkadan pileli yeşil elbise de Esmanur Butik'ten.







Polyester kumaştan yapılmış olan bu çiçekli tesettür elbise modelleri Moda Hira'dan. Elbiselerin astarlı olduğunu da ekleyeyim.









Buna ne dersiniz acaba? Moda Selvim sitesindeki yeni sezon tesettür elbise modelleri arasında gördüm ve çok zarif buldum. Neon yeşili bir elbiseyle lacivert, üstünde elbisenin renginde desenler olan lacivert bir feraceden oluşan bir elbise - ferace takım bu. Krep kumaştan yapılmış ve astarsız. 2 parça da sırttan fermuarlı, feracenin önündeki fermuar bir aksesuar sadece. Bu modelin 6 farklı rengi var,  hepsini de indirdim. Günlük bir kıyafet sayılmaz bu sanırım ama şık olmanızı gerektiren bir iş ortamında veya fazla süslü olmadan şık görünmek istediğiniz bir davette giyilebilir sanki.








































Bunlar da Tozlu Giyim tesettür elbise kategorisinden seçtiğim modeller. Tozlu'nun bazı elbise - eşarp kombinleri daralttı beni. Koyu renkli kot elbiseyi düz koyu renk eşarpla tamamlamışlar mesela, karanlık, iç kapatıcı bir kombin olmuş. 






















İşte Moda Nisa sitesindeki 2016 ilkbahar yaz tesettür elbise modellerinden örnekler:




























Esmanur Butik'te kruvaze elbiseleri sevenler için şöyle bir şey var:










Tanıştırayım; Moda Merve'den 2016 tesettür elbise modelleri:
















Bu 2 elbise Abacı Online'dan:










Kayra Giyim'den bir desenli tesettür elbise geliyor:










Programıma Tuğba Online'dan seçtiğim 3 tesettür elbise modeliyle son veriyorum. Ziyaretiniz için teşekkür ederim. 











Hiç yorum yok:

Yorum Gönder