5 Aralık 2017 Salı

Markalardan / Sitelerden Erkeğe Yılbaşı Hediyesi Fikirleri







2018 yılbaşı hediyesi konulu yazılarıma bir yenisini ekleyeyim dedim bugün. Erkeğe yılbaşı hediyesi fikirleri önereceğim bu yazının açılışını Mango'dan seçtiğim bir çiçek desenli kravat ile yapıyorum. Bir yandan da kendimden şüphe ederek durmadan kravatın sayfasına bakıyorum çünkü orada gök mavisi renginde olduğu yazıyor. Kravat bana bordo görünmekte ısrar ediyor ama. Neyse, ikinci alternatife geçeyim ben. Kırçıllı pamuk karışımlı kumaştan yapılmış olan bir bordo kasket bu. Üstelik sayfasında da bordo yazıyor. Kendiyle çelişmeyen tutarlı bir ürün.








Mango'dan seçtiğim diğer parçalar geliyor şimdi:



























Berhka mağazalarında bulabileceğiniz birkaç erkek arkadaşa yılbaşı hediyesi alternatifi var sırada. Kışın soğuk günlerinde işe yarayacak parçalar ve birkaç da aksesuar seçtim, saygılarımla beğeninize sunuyorum:


































Tchibo mağazalarında eşiniz, sevgiliniz, erkek kardeşiniz veya yetişkin oğlunuz için almayı düşünebileceğiniz pamuklu pijama takımları bulabilirsiniz.


















Pamuklu kumaştan dikilmiş erkek gömlek modelleri de Tchibo'dan alabileceğiniz erkeğe yılbaşı hediyesi alternatifleri arasında yer alıyor. 














Başka neler var, mesela güzel bir değiştirilebilir kayışlı erkek saati var. 8 tane saat alabilen 2 katlı bir saat kutusu var. İnternet radyosu ve 8 GB kapasiteli Vosvos ve Mercedes USB çubuğu çeşitleri var. Şarapsever erkeklere hediye edilebilecek bir şarap seti ve daha birçok 2018 yılbaşı hediyesi alternatifleri var. 










































Sırada Zara 2017 - 18 kış erkek koleksiyonundan seçtiğim parçalar var. Açılışı markanın erkek bileklik modelleriyle yapiciim, ondan sonra da başka alternatifler gelecek. 






















Boyner erkek triko kategorisi oldukça zengin. Ben bunların içinden birkaç kilim desenli erkek kazak ve hırka modeli seçtim ama siteye girerseniz daha birçok alternatif görebilirsiniz.
















Erkek kemer kategorisi de öyle, klasik ve spor tarzda birçok ürün var. 










Ayrıca kravatlar, kol düğmeleri, çantalar, cüzdanlar, saatler ve daha pek çok çeşit de mevcut. LTB mağazalarına gelince, onlarda da erkekler için spor tarzda yılbaşı hediyeleri bulabilirsiniz. 


































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder