24 Kasım 2017 Cuma

Black Friday 2017: Koton Erkek Ürünlerinde Yüzde 25 İndirim





Birçok marka gibi Koton mağazaları da Black Friday 2017 kampanyasını başlatmış bulunuyor. Markanın verdiği özel kodla alıcılar tüm indirimlere ilaveten yüzde 25 indirim hakkı daha kazanıyorlar. Yukarıda gördüğünüz kilim desenli gri kazak kampanya kapsamındaki ürünlerden sadece biri, daha neler neler var. Kışın kapımıza dayandığı şu günlerde bu fırsattan faydalanmak fena olmaz sanırım.









Soğuk kış günlerinde hem ısınmanızı, hem de şık görünmenizi sağlayacak 1 - 2 kabana ihtiyacınız varsa Koton 2017 erkek kaban modellerine göz atmanın tam zamanı. Bu antrasit rengi kareli kaban gayet şık görünüyor mesela.









Ben bu Kara Cuma 2017 konusuna girmeyi düşünmüyordum aslında, ama hiç değilse 1 tane yazayım dedim, sabah sabah Koton'a daldım bu yüzden. Efsane Cuma olarak da bilinen bugün hakkında azıcık bilgi de vereyim size: Black Friday indirimleri Kasım ayının dördüncü Cuma gününde başlıyor ve 2 - 4 gün boyunca devam ediyor. Bu yılın indirim günleri ülkemizde 24 Kasım'da başlayıp bazı mağazalarda 26, bazılarında 28 Kasım'da sona erecek. Fırsattan istifade Koton'dan kapüşonlu bir haki erkek kaban alabilirsiniz mesela, askeri yeşil tonu bu yıl da baya popüler. Ben lacivert bir kaban istiyorum diyorsanız o da var. 















Kara Cuma (Black Friday) 2017 kapsamında ciddi derecede avantajlı fiyatlarla satışa sunulan ürünler sadece giyim eşyaları değil tabii. Kozmetik ürünleri, kitaplar, elektronik ürünler, ev eşyaları, bilgisayar oyunları, oyun abonelikleri; aklınıza gelebilecek her türlü üründe indirim yapılıyor. Koton'da bu kapsamda bulabileceğiniz ürünler giyim eşyaları ve ayakkabı, kemer, çanta, çorap, atkı - bere gibi parçalar. Kazağa ihtiyacınız varsa markanın mağazalarında renk renk, çeşit çeşit kazaklar bulabilirsiniz. Biraz da hızlı davranmanız gerekir herhalde, çünkü sizin gibi bu fırsattan faydalanmak isteyen çok kişi olacaktır. Bu indirim günlerinde alışverişlerin oranı ciddi miktarda artıyor.


























































Programıma Koton'un 2017 erkek spor ceket modellerinden birkaç örnekle son vericiim. Bu mevzuyu bana Derya hatırlattı sağolsun, spor yapmayı seven biridir kendisi ve Derya'nın Spor Günlüğü isimli blogunda ağırlıklı olarak bu konuda yazılar yazar. Ben de size hatırlatmış olayım, belki değerlendirmek istersiniz. Ziyaretiniz için teşekkürler, yine bekleriz.


































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder