26 Kasım 2017 Pazar

Beymen'den Kadınlar İçin 20 Yılbaşı Hediyesi





2018 yılbaşı hediyesi fikirleri hakkında düşündüğüm kadar çok yazı yazamayacağım sanırım. Bu internet alemi ve insanlık için bir kayıp olmayabilir ama beni biraz sinirlendiriyor...du, ama az önce aman yaa, takma kafana, olduğu kadar diye düşünmeye karar verdim. Yine de, daha 1 aydan fazla zaman var, her fırsatta bir şeyler yazmak niyetindeyim. Bugün de Beymen mağazalarından seçtiğim kadına yılbaşı hediyesi alternatiflerini takdim ediciim. Yukarıda gördüğünüz kazağın renkleri hoşuma gitti benim, gri bir kot veya kadife pantolonla güzel olur. Başka renklerle de kombinlenir de griyle bir başka güzel olur bence. İkinci olarak da yüzde 100 kaşmirden üretilmiş, tepesinde hayvan desenli bir kuyruk olan bir bere takdim ediciim.









Bu kolları nakışlı, şık beyaz gömlek kontrast renkte bir pantolon veya etekle güzel durur. Özellikle çalışan bir kadın için hediye fikirleri arayanların hoşuna gidebileceğini düşünüyorum. Bununla güzel bir ofis kombini yapılabilir.









Bu gümüş rengi uzun hırka da beğendiğim parçalar arasında. Beymen Collection 2017 sonbahar kış kadın koleksiyonundan. 










Sırada Beymen 2017 kadın çanta koleksiyonundan seçtiğim 2 çanta var. Biri gece çantası tarzında, diğeri de özellikle leopar deseni tutkunu bir kadının beğenebileceği bir el portföyü.














1 çift kaliteli, elleri sıcacık tutacak eldiven kış sezonu için güzel bir hediye alternatifi olabilir de mi? Beymen'deki bu eldiven yüzde 90 deri, yüzde 10 kaşmir karışımı.










Makyaj yapmayı seven bir kadın böyle bir çantadan hoşlanır sanırım.







Beymen'de sporsever kadınlar için yılbaşı hediyesi fikirleri arayanlara hitap edecek parçalar da var. İşte birkaç örnek: 




















Sıradaki işlemeli tokalı bordo kemer rengiyle bana fena halde hitap ediyor, bu yüzden ayaküstü bir kombin fikri de oluşturdum kendisiyle. Siyah gömlek ve pantolon giyilecek mesela, veya da gri. Gömlek pantolonun içine sokulmuş, belde bu kemer ve bordo rengi ayakkabılar - veya düz ya da desenli bordo blazer da olabilir. Ya da gri gömlek, siyah pantolon ve ayakkabı, bu kemer ve bordo ceket ya da hırka. Neyse, kemere geçeyim ben artık.










Programıma Beymen 2017 kadın triko koleksiyonundan seçtiğim parçalarla devam ediciim. 
























2 tane de marka sweatshirt ekleyip yazımı yayınlıycam. Bu ay bitmeden en az 1 tane daha yılbaşı hediyesi konulu yazı yazabilmeyi umuyorum. Ziyaretiniz için teşekkür ederim.












Hiç yorum yok:

Yorum Gönder