16 Kasım 2017 Perşembe

Beymen'den Erkekler İçin 20 Yılbaşı Hediyesi Alternatifi








Kasım'ın ortası geldi de geçiyor, ben bu ay bitmeden bu bloga en azından 10 tane yılbaşı hediyesi konseptli yazı yazmak istiyorum, bununla 4 olacak daha, konuya biraz hız vermem lazım. Öyleyse ne yapıyoruz, bugün 2 tane yazsam ne iyi olur diye düşünüyor ve birincisine hemen başlıyoruz. Beymen mağazalarından seçtiğim 30 adet erkeğe yılbaşı hediyesi alternatifi yer alacak bu yazıda. Açılışı lacivert renkli, bisiklet yakalı güzel bir kilim desenli erkek kazak ile yaptım. Finali nasıl bir şeyle yapacağımı şu anda bilemiyorum ama ikinci alternatife karar verdim,Stetson marka bir bej rengi şapka olacak bu.







Az önce sayfalara hızla bakarken gözüme kestirdiğim bir desenli gri kravat ile devam ediyorum programıma.







Onu yüzde 100 çelikten yapılmış şık bir masa saati takip ediyor. Ofisteki veya evdeki çalışma masasının üstüne koymak için mükemmel bir parça.





Beymen erkek saat sayfasına dalmış durumdayım şu anda. Çelik kayışlı, takvim pencereli koyu mavi bir saat seçtim. 2 yıl garantiliymiş de kendisi.








Bu balıkçı yakalı kazağa ne dersiniz? Rengi çok kullanışlı, farklı renklerde spor pantolonlarla giyilebilir.









Aşağıdaki cüzdanın markası Polo Ralph Lauren, boyutları 10 x 10 x 2 santim. 4 adet iç bölmesi, 8 tane de kart bölmesi var.










 Sırada Kayra Khan markalı bir yüzde yüz gümüş erkek bilezik var. 









Yüzde 53 yün, yüzde 47 akrilikten yapılmış olan bu güzel berenin erkek arkadaşa yılbaşı hediyesi fikirleri arayan ziyaretçilerimize hitap edebileceğini sanıyorum. Bunun dışında antrasit, bej ve lacivert renkli alternatifleri de var.









Beymen kol düğmesi modelleri arasında çok şık şeyler var. Birkaç kolajla bazılarını takdim edeyim size. 











Yaka mendili erkek kombinleri için güzel bir aksesuar bence. Beymen'deki modellerin 4 tanesiyle tanıştırayım ben sizi, markanın sitesinde yüzlerce alternatif görebilirsiniz.










Beymen'den seçtiğim diğer erkeğe hediye alternatiflerini aşağıda görebilirsiniz. Ziyaretiniz için teşekkür ederim.






























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder