7 Mayıs 2017 Pazar

2017 Yaz Sezonu İçin Tarz Elbiseler





Anthropologie sitesine daldım bugün senin için sevgili blog, moda kategorine bir şeyler yazmak gerektiğine karar verdim çünkü. Seni daha sık ziyaret etmek isterdim ama mevzuyu biliyorsun, tekrar tekrar anlattırma bana, yetişemiyorum işte. Bir süre bu tarz elbiseler konusuyla idare et, fazla zaman geçmeden biraz hareket katıcam ben sana.







 Durdum durdum döktürüyorum ama bak, şu elbisenin zarafetine bakar mısın? Beğenmedin mi? Hadi be, bana hoş göründüydü. Yakası daha açık olsaydı iyiydi ama fena değil yine de. Neyse, daha bir şeyler ekliycem, illa ki beğendiklerin de olacak. Olacak diyorum, inatlaşma sahiple.







Bu ekose desenli, püskül detaylı salaş elbise için ne diyorsun? Yaz sıcağında çok rahat olur böyle modeller.







Bunu da beğenmezsen içine 5 haftadır içerik girilmeyen bir blog olarak biraz fazla seçici ve şımarık olduğunu düşünücem. Buldun da bunuyorsun yani.







Güzel bir desenli siyah kokteyl elbisesi de var bak. Yazlık düğün elbisesi falan arayanlar için çok hoş bir parça.









 Bu derin yakalı, rengarenk, batik kumaştan dikilmiş kaftan elbise mesela, bunu başka bir bloga koysam sayfalarına böyle renk kattığım için bana teşekkür eder. Senden böyle bir şey beklemiyoruz, bi tuhaf oldun sen, burnun büyüdü.







Ben şımarttım seni gerçi. Her geldiğimde hatır sormalar, ne zamandır güncellemedim seni, özür dilerimler falan; nezaketim bozdu seni. Bundan sonra daha soğuk davranıcam. Minicik çiçek desenli çok hoş bir ipek elbise geliyor bu arada, bak bakalım beğenecek misin? Beğenmezsen de umurum değil açıkçası. (Size söylemiyorum sayın ziyaretçi, blogumla konuşuyorum.)







Bu da mı gol değil? Valla mı? Zarafeti yeter yahu, su gibi akıyor kızın üstünden, ben çok beğendim. Ama seninki de beğenmemekten değil zaten, tamamen kıllığından yapıyorsun.













Bu ince askılı, omuzları açık siyah beyaz ipek elbise de gayet şık bence. Sence? Amaan, sana soran da kabahat zaten.











2017 yazlık elbise modelleri hakkındaki yazım bitiyor bak, galeriyi de ekleyip çıkıcam, sonra çok ararsın beni...derdim ama aratmayı düşünmüyorum, bu aralar donatıcam seni biraz, çok boş kaldın. Böyle böyle aramız düzelir belki.
























































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder