16 Şubat 2016 Salı

Ulla Johnson 2016 İlkbahar Koleksiyonu






Varlığından bugün haberdar olduğum Ulla Johnson markasının 2016 ilkbahar koleksiyonu beni daha çok bohem tarzı elbise ve bluz modelleri içerdiği için çekti galiba. Koleksiyonda Şile bezi bluz çeşitleri de var ki ben hep sevmişimdir bunları.









Uçuk pembe polyester kumaştan yapılmış bir mini elbise ile devam edelim:








Bohem tarzı giyinmeyi seven kadınların bu koleksiyonu görmesi lazım. Benim çok sevdiğim bir tarzdır ve bu konuda çok moda yazısı yazdım.










Bu yakası ve kol ağızları büzgülü, truvakar kollu, kolları geometrik nakışlı açık mavi yandan yırtmaçlı elbise de güzel. Pamuklu kumaştan yapılmış olan bu elbisenin kuşağı ayrı, ister kullanır, ister kullanmazsınız.










Ve işte Ulla Johnson'un floral desenli, nakışlı, tığ işi detaylı, saçaklı bohem tarzı bluz modellerinden örnekler. Johnson açısından 2016 ilkbahar moda trendleri bohem tarzına işaret ediyor besbelli. Benim için sakıncası yok, ben severim.




















Koton - poplin kumaştan yapılmış, yanlardan cepli, yakası nakışlı ve püsküllü, koyu mavi bir shift elbise hoşunuza gider mi? 1960'larda baya popüler olmuş olan bu dökümlü elbiseler yazın sıcak günleri için idealdir.










Ulla Johnson 2016 ilkbahar koleksiyonunda yer alan başka modelleri de görmek isterseniz aşağıya doğru devam edin lütfen. Ziyaretiniz için teşekkürler, yine gelin.






























































Bohem tarzı giyim için tıklayın


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder