16 Şubat 2016 Salı

Binkelam.com İyi Midir, Nasıl Bilirsiniz Kendisini?


Yanlış anlaşılmasın sayın ziyaretçiler, Binkelam.com iyi midir konulu bir anket yapmak niyetinde değilim. Sevgili biricik web sitem Binkelam'dan kopyalanmış bir linki bir başka sitenin kuyruğuna eklenmiş olarak gördüm yine, buna "İyi midir?" kelimesi eklenmişti, yazı başlığı oradan aklıma geldi. Geçenlerde de sitemin hamile olmadığını açıklayan bir yazı yazmıştım benzer bir durum için, isterseniz şuraya tıklayarak okuyabilirsiniz.

Söz ettiğim ifade "En yeni etnik elbise modelleri" ifadesiyle beraber kullanılmış, buraya tıklayarak binkelam.com'un sağlık durumu nasıl, benzi solgun mu, başı ağrıyor mu, bir derdi tasası var mı...gibi konularda bilgi edinmiyorsunuz ama isterseniz iyi olup olmadığımızla alakalı diğer konulara da bakabiliyormuşsunuz. Ben baktım, ne bileyim site olarak bir şeyimiz vardır da farkında değilizdir, ölmüşüzdür de cemaate hakkımızda "Nasıl bilirsiniz?" diye soruluyordur, halimiz durumumuz hakkında bir anket yapılmıştır...ama bir şey göremedim.

Arada bir sitemin isminin ne şekilde kullanıldığına bakayım diyorum, zaten bakıyorum da daha sık bakayım, birtakım arkadaşlar çok yaratıcı hırsızlıklar yapıyorlar böyle, görünce eğleniyor insan. Başlarda değil, başlarda ben sinirlenir ve bir nevi çaresizlik hissederdim, şimdi o kadar takmıyorum. Sevgili Google bu gibi şeylerin yolunu kesmek için bir şeyler yapıyordur diye düşünüyorum, ama o da hangi biriyle uğraşsın yani, insanlar durmadan sahtekarlık yöntemleri üretiyorlar.

Piyasaya Binkelam.com iyi midir, hamile midir, efendime söyleyeyim, harika kutulu biblo modelleriyle arası nasıldır, vintage tarz erkek yelekler konusunda bir otorite midir (Bunlar hep internette rast geldiğim, kuyruğuna Binkelam'dan linkler takılmış ifadeler) gibi başlıklar salan arkadaşlar; siz kendi yolunuzdan gitmeye devam edin, ben benimkini takip edicem. Benim yolum daha uzun ve yorucu, bu yüzden çalışma şeklim sizin gibi bedavacı, kolaycı tiplere dangalakça gelebilir ama öyle sanıyorum ki orta ve uzun vadede kazanan benim gidiş yolum olacak.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder