12 Ekim 2019 Cumartesi

255 Fotoğrafla Ev Dekorasyonu Fikirleri (Chango & Co)



Bloga bir süre için sıklıkla dekorasyon konulu yazılar yazmaya karar verdim. Dünya tasarımcılarla dolu ve çok hoş, çok etkileyici şeyler yapmışlar; bunların azıcık bir kısmı benim blogumda da yer alsa fena mı olur? Bu yazıda Chango & Co tarafından gerçekleştirilen ev dekorasyonu çalışmaları ile tanıştıracağım sizi. Evinizi dekore etmek, güzelleştirmek için ilham alabileceğiniz görseller yayınlayacağım. Bu işi farklı mekanların benzer bölümlerini gruplayarak yapmayı düşündüm . En sona da dekoratif detaylar tarzında fotoğraflar ekleyeceğim. Oturma odası ve salon dekorasyonu fotoğrafları ile başlıyorum.


















Bir görsel cennetine düşmüş gibiyim - veya cehennemine. Bir yandan yazmaya niyetlendiğim bol fotoğraflı yazı için zengin bir kaynak, bir yandan, aralarından seçim yapmaya çalışırken başım dönüyor. Neyse, ağlayacağıma devam edeyim. Sırada Chango & Co'nun yatak odası dekorasyonu çalışmaları var.





















Programıma mutfak dekorasyonu fikirleri ile devam edeceğim. Bir yandan da "Bu yazı biter mi?" diye düşünmekteyim. İşin yazı kısmı mesele değil aslında, arada birtakım geyikler yapıyorum işte. Fakat çok sayıda fotoğrafı seçmek, ayarlamak ve eklemek yorucu oluyor. Yazı benim, bu arada, istesem tam şu anda iki bitiş cümlesi yazıp yayınlayabilirim. Ama amaçladığım şekilde bol fotoğraflı bir yazı olması için devam etmem lazım. E, edeyim madem. 
































Şimdi banyo dekorasyonu fotoğrafları yayınlamaya başlıyorum. Fotoğraflara bakarken kendi banyoma çiçek koymayı düşündüm. Cam bir kabın içinde birkaç kır çiçeği olsa yeter, girip çıktıkça neşe verir insana. Arada bir eve çiçek almayı severim ben ama banyoya hiç koymamıştım. 
















































































































Sırada firmanın giriş, antre ve hol dekorasyonu çalışmaları var. Bu da demektir ki bir sürü dresuar göreceksiniz. Koltukların salona veya oturma odasına koyulması gibi bir şey bu; dresuarlar da çoğu zaman koridorlara, antrelere koyuluyor.

















































































































 Şimdi de yemek odası ve kahvaltı köşesi tarzı çalışmalar gelecek.



































































































































Programıma çocuk odası dekorasyonu fikirleriyle devam ediyorum.

































































































































































































Ev dekorasyonu fikirleri konusundaki bu yazıyla kaç gündür uğraştığımı unuttum artık. Gittim geldim görseller ekledim, gittim geldim biraz daha ekledim, sonra biraz daha ve neyse ki artık bitiyor. Görsel açıdan çok zengin bir yazı oldu, hoşunuza gideceğini umuyorum. Ziyaretiniz için teşekkür ederim.















































































































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder