23 Ekim 2017 Pazartesi

30 Ünlü Dekoratörden 30 Mutfak Dekorasyonu Örneği





Günaydın, tünaydın, iyi geceler veya iyi akşamlar sayın ziyaretçi, günün hangi saatinde uğramış olursanız olun, hoş geldiniz. Ünlü dekoratörlerin çalışmaları arasından seçtiğim  30 mutfak dekorasyonu örneğini göreceksiniz bu yazıda, hatta bir tanesini gördünüz bile.Yukarıdaki geleneksel tarzdaki çalışma Annette English & Associates tarafından gerçekleştirilmiş. Los Angeles'daki bir rezidansın mutfağı burası. Aşağıdaki ferah görünümlü mutfağın fikir babası ise Angie Hranowsky.









Mutfağınız büyükse uygun bir yerine bir mutfak adası koymayı düşünebilirsiniz. (Dekoratör: Robert A. M. Stern Architects)









İsviçre'deki bir evin mutfağının yemek bölümü geliyor şimdi de. Büyük mutfaklarda böyle bir bölüm olması bana çok hoş geliyor.  (Sibyl Colefax & John Fowler)







Aşağıdaki İngiliz country tarzı mutfak dekorasyonu bir Kishani Perera tasarımı.









Sırada Harte Brownlee & Associates tarafından hazırlanmış bir provence stili mutfak örneği var. Provence stili denilince aklınıza Fransız tarzı country dekorasyon gelmeli; yani açık, doğal renkler, doğal dokulu kumaşlar, rustik mobilyalar, ferforje, mutfaklarda gösterişli bir aydınlatma sistemi, kilimler, eskitme mobilya ve aksesuarlar...Bu arada, yine yaptığım işi uzatacak şekilde davranmaya başladım ben, blogdan çıktım, gittim harıl harıl provence tarzı dekorasyonu araştırıyorum. Onu araştırırken başka bir şeye takılabilirim az sonra, oradan da daha başka bir şeye...Buraya dönmeliyim, evet. Döndüm. 









Kitchen dining area olarak tanımlanmış bu fotoğraf, yani mutfak yemek alanı. Bu sadece yemek bölümü, evet. Mutfak aşaa yukarı standart bir apartman dairesi büyüklüğünde herhalde. (Studio Dykas)









Ünlü kayak merkezi Aspen'deki bir evin mutfağı bu. Peter Dunham Design tarafından tasarlanmış bir country tarzı mutfak çalışması. 









Eklektik tarz dekorasyon yaratıcılık isteyen ve uygulanması çok da kolay olmayan bir dekorasyon stili. Belli kurallara ve kalıplara tabi olmayan bu stilde farklı dekorasyon tarzları bir arada kullanılıyor, eski - yeni, sade - gösterişli, modern - klasik eşyalar bir bir arada oluyor; bu yüzden karışık ve kötü bir görünüm oluşturmamak önemli. Ben de yine konudan çıktım bunu araştırıyorum, evet. Ondan sonra, 1 saatte bitecek yazı neden 3 saatte bitti, böyle yaparsam 3 saat de sürer, 5 saat de sürer tabii. Derhal o konuya bakmak için açtığım sekmeleri kapatıyor ve programıma Martyn Lawrence Bullard Design tarafından yapılmış bir eklektik tarz mutfak çalışmasıyla devam ediyorum.











Seçtiğim diğer mutfak dekorasyonu fikirlerini görmek isterseniz aşağıya doğru devam edebilirsiniz. Ziyaretiniz için teşekkürler.







(Katie Ridder)






(David Kleinberg Design Associates)






(Sara Story Design)






(Ike Kligerman Barkley)






(Billy Cotton Studio)









(Godrich Interiors)






(Sheila Bridges Design)






(Brian J. McCarthy)






(Frank de Biasi Interiors)






(Ben Petreath)






(Vance Burke Design)






(Helen Green Design)







 (Vaughn Miller Studio)






(Suzanne Tucker / Tucker & Marks)






(Alyssa Kapito Interiors)






(Jeff Andrews - Design)







 (M Interiors)







 (Huniford Design Studio)






(Helen Green Design







 (Fawn Galli Interiors)






(Summer Thornton Design)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder