31 Ağustos 2017 Perşembe

25 Kızıl / Bakır Rengi Balyaj Örneği



Bu aralar bakır rengi saçlara çok bakıyorum, biraz da kızıllara. Saçlarımın tarçın - bakır rengine boyanmasını istiyorum, 2 kere boyandı da, fakat yaz döneminde olduğumuzdan açılıp açılıp eski açık kumral / koyu sarı renge döndüler, renk henüz yerleşmedi yani; ondan olabilir. Önünde sonunda o renk bu saça az - çok yerleşecek de, galiba biraz beklemem gerekecek. Neyse işte, böylece, bloga daha az önce bir yazı eklemiş olmama rağmen, bir de kızıl - bakır rengi balyaj fikirleri bulup onu yazayım dedim.


































































Aşağıda altın - bakır saç
rengi örnekleri de göreceksiniz bu arada.







Bu gibi tonlar için kullanılan İngilizce bir terim var; pumpkin spice hair. Pumpkin balkabağı demek, spice ise baharat, baharat katmak, çeşni veya heyecan katmak gibi anlamlara geliyor. Bu terim Türkçe düşünürsek balkabağı baharatı olarak çevriliyor ama daha çok balkabağının rengini başka renklerin katkılarıyla değiştirmek gibi bir şey demek olduğunu sanıyorum.



İnternette bu konuyla ilgili görseller aradığınızda çoğu zaman bakır renginin farklı tonlarıyla karşılaşıyorsunuz.  İşte birkaç örnek:



















 





Temelde kırmızı ve bronz renklerinin bir billeşimi olan bakır renginin bir sürü tonu var ve içlerinden biri mutlaka size de yakışacaktır. Öte yandan kızıl ve bakır solmaya eğilimli, saçtan çabuk akan, tonu değişen renkler; bu renk tonlarını daha uzun süre korumak için ekstra özenli davranmak gerekiyor.
















Örneğin saçları güneşten koruyacak ürünler kullanmak veya şapka takmak lazım, çünkü güneş bakır tonlarının daha çabul solmasına yol açıyor. Şimdi düşündüm de, ben de saçlarımı bakır rengine boyatma işine yazın sıcağında girişmeyip birkaç ay bekleseydim daha iyi olurmuş sanki.

































 Bakır -kızıl saç renginin solmasını geciktirmek için yapılması gereken şeylerden biri de saçları çok sık şampuanlamamak. Saçlarınız çok yağlıysa kuru şampuan kullanma yoluna gidebilirsiniz. Bunu yazmışken size birkaç ev yapımı kuru şampuan tarifi de vermiş olayım.





  












Bu tonlardaki saçlarınızın rengini daha uzun süre canlı tutmak için kuaförünüze de danışabilirsiniz, size özel şampuan ve saç bakım ürünleri önerebilir. Ben yazmaya son veriyorum bu arada ama başka görseller de ekliycem, daha 25 olmadı. Ziyaretiniz için teşekkürler, yine gelin.





























Kızıl saç bakımı için tıklayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder