7 Nisan 2017 Cuma

Pronovias'tan 2018 Abiye Elbise Modelleri: Ön Koleksiyon



 Günün hiç hesapta olmayan ikinci yazısına başlıyorum, artık bugün mü bitirir yayınlarım, yarın mı tamamlarım bilemiyorum. Pronovias 2018 abiye elbise modelleri konulu sergimize hoş geldiniz bu arada. Açılışı son derecede alımlı bir siyah gece elbisesi ile yaptım gördüğünüz üzere. Deniz kızı kesimli güzel bir elbise bu. Düz siyah kumaştan straplez elbisenin üzerine geçirilmiş renkli çiçek işlemeli tülden bir katmandan oluşuyor. Onu eteği koyu pembe renkli krep kumaştan yapılmış, V yakalı beden kısmı değerli taşlarla süslenmiş bir 2 parça görünümlü abiye elbise takip edecek. Pronovias'ın 2018 gelinlik modelleri arasında da var bu tip modellerden.







Sıradaki V yakalı yeşil abiye çok farklı dokuları olan 2 kumaştan yapılmış; Mikado ipeği ve gauze. Koleksiyonun 2 parça etkisi yaratan elbiseleri arasında yer alıyor bu da. Bel kısmındaki taş detayı truvakar kollu elbiseye ışıltı katıyor. Bu elbiseyle takı kullanılacak olursa taşla uyumlu olmasına dikkat etek gerekir herhalde.



 Bu yazının şimdiye kadar bitmese bile bitmeye yaklaşması gerekirdi ama öyle olmuyor çünkü bir süredir Kelimelik oyunuyorum ben ve insanlar gündüzleri ev, iş flan derken oyun oynayamıyorlar pek ve oyun gece saatlerinde yoğunlaşıyor. Son yarım saati oyunla geçirdim, onun yerine yazıya devam etseydim 5 elbise daha eklemiştim, belki de daha fazla. Neyse n'apalım, devam edelim. Neyle, krep kumaştan yapılmış uzun kollu, dar kesim, sade ve zarif bir pembe kokteyl elbisesi ile. Sırt kısmında kürek kemiklerinin altına kadar inen kare şeklinde bir  açıklık olan,  omuz çevresi değerli taşlarla süslenmiş klas bir elbise bu.





 İhtişamlı, ışıl ışıl bir elbise arıyorsanız bu koyu gri payetli abiye sizin için. V yakalı elbisenin sırt dekoltesi çapraz askılarla kısmen kapanıyor.





 Bu yazı bu gece bitmez, birkaç saat önce bol görselli bir yazı daha yazdığımdan gözlerim yorgun, saat de 23.30 olmuş neredeyse, 1 saate kafayı vurup yatarım gibi geliyor. Yakası ve sırtı V şeklinde açık, bedeni kırmızı zemin üzerine çiçek desenli kumaştan yapılmış, akıcı uzun etekleri olan güzel bir kırmızı abiye ekleyeyim bu arada, bir elbise bir elbisedir. Biraz daha yazsam yazı kısmı tamamdır aslında, yarına sadece galeri eklemek kalır, iyi olur.





 Pronovias 2018 abiye modelleri arasındaki turumuz beden kısmı ten rengi, etekleri siyah krep kumaştan yapılmış V yakalı, uzun, zarif bir elbiseyle devam ediyor. Yırtmaçlı abiye elbiseleri seviyorsanız bu model hoşunuza gidebilir.







Gözlerim kapanıyor neredeyse. Daha fazla zorlamayıp bir güzel uyuyayım. Yarın tamamlarım yazıyı artık.



                                     **********************************


(Deliksiz bir uyku, kahvaltı ve kahveden sonra devam ediyor)  





Programımıza dantel ve gauze kumaşından çarpıcı bir portakal rengi abiye ile devam ediyoruz sayın seyirciler. Bir kahve daha olsa içerim aslında ama önce bu yazının yazı kısmını bağlamak niyetindeyim. Ne diycektim? Heh, bu balık etek abiye gerçekten çok kadınsı ve dikkat çekici bir parça. Bunu taşımak için insanın 1 gram fazlasının olmaması lazım bu arada.






 Sırada ne var, V yakalı, truvakar kollu, beden kısmı çiçek işlemeli, deniz kızı kesimli uzun bir mor abiye elbise var. Gece ben bunun renginde tereddüt etmiştim, bana mor görünüyor, ismindeki İngilizce açıklamada pembe yazıyor. Acaba ışık gözümü mü yanıltıyor demiştim, o kadar da yanıtmaması lazım ama, belki olabilirdi. Öyle değilmiş, pembe falan değil bu, gün ışığında da mor tonunda.





İkinci kahvemi alayım artık, yazının sadece galeri kısmı kaldı. Pronovias'ın 2018 abiye elbise modelleri merakınızı uyandırıyorsa aşağıya doğru devam edebilirsiniz. Ziyaretiniz için teşekkürler, yine buyurun.





























































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder