13 Kasım 2016 Pazar

Oriflame SoftCaress El Kremi / El ve Tırnak Kremi






Aslında Oriflame'in başka bir ürünü hakkında yazacaktım ben ama Cumartesi günü Oriflame takım lideri Ayten Canan ile sohbet ederken  kendisi bana ellerinin kış sezonunda fena halde çatladığından ve bu sorundan Oriflame SoftCaress el kremi sayesinde kurtulduğundan söz etmişti, bu yüzden önce bunu yazayım dedim. Niyeti çevresine satış yaparak ek gelir elde etmek olan bir Oriflame danışmanı olarak son sipariş listeme de ekledim kremden hatta. Yanısıra bir üründen daha söz edeceğim; Oriflame SoftCaress el ve tırnak kremi











 Her 2 ürün de macadamia yağı içeriyor, bu durumda macadamia yağının cilde faydaları hakkında birkaç söz de etmek istiyorum. Bir adı da cadı fındığı yağı olan bu bitkisel yağ insan vücudundaki yağa çok yakın bir yapısı olduğundan, ayrıca yağ asitleri ve Omega 3 - 6 - 7 barındırdığından güçlü nemlendirici yağlar sınıfına giriyor, cilt tarafından hızla emilerek çatlakları engelliyor. Yaşlanma karşıtı özellikleri de olan bir yağ bu aynı zamanda, saç ve cilt bakımı açısından ciddi faydalar sağlıyor. Cildiniz kuruysa cildi yumuşatan ve ince kırışıklıkları düzeltebilen bu yağa mutlaka bir fırsat vermelisiniz...diyor ve kendisi hakkında ayrıca bir yazı yazmaya karar vermiş olarak macadamia konusuna son veriyorum. 





Oriflame SoftCaress besleyici el kremi kuru, pürüzlü, sert, bakımsızlıktan ve / veya cilt kuruluğu sorunundan dolayı kaba bir görünümü olan elleri yumuşatıp güzelleştirme iddiasında olan bir ürün ki bunları gerçekten başardığını Ayten dışında bir kadından daha duydum, kullandığını ve çok memnun kaldığını söyledi. 





Oriflame SoftCaress koruyucu el ve tırnak kremi ise elleri nemlendirmesinin yanında tırnakları da koruyup güçlendiriyor. 





El bakımı önemli gerçekten, ben bu konuda pek özenli değilimdir ama böyle yumuşak görünümlü, bakımlı elleri olan bir kadın gördüm mü bu hoşuma gider ve birden gaza gelip ellerime her gün, hatta sabah akşam bir şeyler sürmeye başlarım. Sonra bir süre için boşveririm, bir zaman geçer yeniden özenmeye başlarım, böyle sürer gider. Şimdi bakın, tam şimdi ellerime bakıp sinirlendim ve evde elime geçen ilk kremi açıp sürdüm hene biraz. şu kremden de kendim için de ısmarlayayım 1 tane, Oriflame Kasım 2016 katalogunda fiyatı 7.90 TL. 





                                        Cilt bakımı - güzellik makaleleri için tıklayın





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder