27 Haziran 2016 Pazartesi

Kız Çocuk Bayramlık Elbise Modelleri 2016






Markalar yaklaşmakta olan 2016 Ramazan bayramı için birbirinden güzel kız çocuk bayramlık elbise modelleri sunuyor sayın ziyaretçiler, ben de böyle bir arayışı olanlar için  bir derleme yapayım dedim.







Programıma DeFacto kız çocuk elbise modelleriyle başlıyorum, 3 - 8 yaş arası kız çocukları için hazırlanmış modeller bunlar.














Şimdi gelecek olan fotoğraflar yine DeFacto'dan. Bunlar 8 - 14 yaş grubundaki kızlar için tasarlanmış.  Sırt detaylı elbiseler sezonun modasına çok uygun, bu yaz birçok yerde gördüm bu modellerden.




























Sırada Zara'nın 2016 yazlık kız çocuk elbise modelleri var ki bunlara bayılacaksınız, en azından bir kısmına. Çok çeşit var ve renkleri, desenleri, canlılıkları müthiş görünüyor. Bazılarının havası Dolce Gabbana'nın elbiselerini çağrıştırdı bana. Bohem tarzı kız çocuk elbise modellerini de barındıran bir koleksiyon bu. 





















































































































































































Programıma Mango kız çocuk elbise modelleri ile devam edeceğim. Markanın 2016 ilkbahar yaz kız çocuk koleksiyonunda kolları, etek uçları fırfırlı cici elbiseler, sempatik figürlerle veya çiçeklerle süslenmiş çocuk elbiseleri gibi alternatifler var.





























































Son olarak Koton 2016 kız çocuk elbise modelleri gelecek. Çeşit gayet zengin, burada göreceğinizden daha zengin, beğeneceğinizi tahmin ediyorum. Dantelli, çiçekli, baskılı, yakası güpürlü, kloş etekli, askılı, fiyonlu renk renk kız çocuk elbise modelleri beğenilmeyecek gibi değil. Satırlarıma son verirken 2016 Ramazan bayramı için kız çocuk bayramlık modelleri arayanlara epeyce alternatif sunabilmiş olmayı umuyorum. Ziyaretiniz için teşekkürler.







































































































































































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder