15 Ağustos 2016 Pazartesi

Çok Şok Görüntüler, Tüyler Ürperten Görüntüler, Dünyayı Ayağa Kaldıran Görüntüler: Daraldım

Daraldım.

Facebook sayfama yağan çok şok görüntüler, tüyler ürperten görüntüler, dünyayı ayağa kaldıran görüntüler, yüreğinize indirecek görüntüler, AKP'lileri kahreden mail, CHP'lileri ayağa kaldıran video...tarzı şeylerden gına geldi.

Az önce de üvey babasının tacizini görüntülemek için odasına kamera yerleştiren kızın haberiyle burun buruna geldim. Hayır, esefle vermiyor bunu sanki, iştahla veriyor. Öyle bir havası var sunumunun. Uyduruk olabilir, o izlenimi uyandırıyor bende.

Bakmadım tabii, ne bakıcam? Hiç bir zaman, hiç birine bakmadım değil...İnsan 1 - 2 - 3 bakıyor ve görüyor ki görüntülerde - haberde bir enteresanlık yok, bazen içeriğin başlıkla alakası yok, bazen içeriğin tarihi baya eski; bu tip başlıkların yemlik olduğunu anlıyor ve bakmayı bırakıyor. Bir şey değil, bir gün hakikaten çok şok görüntüler koyacaklar, ona da bakmıycam.

Memleketin çok karışık günleri ya bir de şimdi, gündeme uygun başlıklar da koyuyorlar, hunharca piyasaya salıyorlar böyle şeyleri. İstedikleri sonuçları alıyor da olabilirler ama bu şekilde alınan sonuçlara özenmiyorum. Binkelam.com olsun, bloglarım olsun; hiç birinde denemeyeceğim şekiller bunlar. Niye, çünkü benim içime fenalık veriyor. Ya ziyaretçilere de verirse?

Böyle şeylerin meraklıları, devamlı tıklayanları vardır gerçi. Var mıdır? İnternet sayesinde dünya doğrusuyla - yalanıyla o kadar gözümüze açıldı ki insanlar artık kolay kolay bir şeyi şok eden görüntü kategorisine koymazlar gibi geliyor bana.

Bunlar da ama; ota boka şok edici ifadesini ekliyorlar yahu. Belki çok akıllıcadır taktik olarak ama bana daraltıcı geliyor. Üstüme üstüme baskı yapıyorlar sanki böyle ki yapıyorlar evet; bak bu çok ilginç, bak bu çok şok edici, bak bunu silinmeden izle...ısrar etme yahu, bakmıycam! Baktım ben bir ara, uçana kaçana şok haber yazıyorsun, sıkıldım. Ayrıca silinmeden izle dediğin şey 6 ay önce piyasaya çıkmış, çoktan seyredilmiş bir video da olabilir, yapıyorsun öyle şeyler, fark ettim.

Benim kafamda bir adres var mesela, onun bu şekilde servis ettiği görüntülere tıklanmayacak. Zaman kaybı oluyor çünkü.

Bu yüzden taktiğin çok akıllıca olduğundan emin de değilim aslında.

Aman, bana ne de,, Facebook sayfama düşüp ikide bir gözüme giriyor, sinir oluyorum.

Ama şimdi de ne yaptım; Facebook sayfa engelleme nasıl yapılır gibi bir arama yaptım ve olayı çözdüm,

Gayet de basitmiş.

Ayarlar...Engelleme...Sayfa Engelleme...Oraya sayfanın ismini yazıyorsun, bitti.

Oh, kurtuldum. =)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder